+380 50 037 54 51

Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів"
Строки повернення і обмінуПовернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів неналежної якостіВи можете повернути товар або обміняти його, якщо:● товар неналежної якості;● товар із заводським браком; ● товар із пошкодженням.Товар котрий не відповідає заявленій кількості можна повернути, якщо цей недолік ви побачили при отриманні товару на відділенні Нова Пошта або в присутності кур'єра. Для цього обов'язково при отриманні посилки ретельно огляньте товар, перевірте цілісність пакування та товару (чи немає зовнішніх ушкоджень, отриманих під час транспортування), перевірте кількість комплектів в коробці або пакеті (залежно від замовлення). Якщо ви помітили пошкодження, заводський брак, дефект, відсутність відповідної кількості - ви маєте безпосередньо в поштовому відділенні скласти відповідний Акт, відмовитись від отримання товару та одразу повідомити про це Продавця. Ми замінимо його на інший або повернемо гроші.
Умови повернення для товарів належної якостіЗгідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 товари котрі присутні в магазині потрапляють у визначений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню.До таких товарів належать:● предмети санітарної гігієни;● парфумерно-косметичні вироби.
Спосіб повернення та обміну Повернення та обмін можна зробити відправивши товар поштою через перевізника "Нова Пошта" заздалегідь потрібно домовитись з Продавцем.Для здійснення процедури обміну та повернення зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном +380 50 037 54 51 або напишіть у зручний для вас месенджер.
Терміни та умови повернення коштів Повернення грошових коштів або заміна товару зазвичай здійснюється протягом 1 - 3 робочих днів, не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару Продавцем.
Повернення коштів здійснюється переказом на розрахунковий рахунок клієнта.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.